BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

PERGI DAN DATANG

Hari nie aku pergi banyak tempat untuk settlekan masalah remeh aku.Mula-mula aku pergi ke bengkel untuk servis kereta aku maklumlah hujung minggu nie aku nak jalan jauh kan .Kedua aku pergi kedai tayar untuk ganti tayar baru yang lama tue dah nipis la.Pada masa yang sama ada pangilan dari digi yang lama tak call untuk buat function dia ,Ape lagi dapat projek baru lah rezeki datang lagi syukur pada allah swt. Projek semakin hari semakin banyak aku kesian tengok isteri yang keletihan.Ape pun isteri aku banyak memberi semangat dan banyak menolong aku dari sejak khawin lagi.Bertuah aku dapat pakej untuk berjaya dalam membentuk sebuah keluarga.skang aku tengah sibuk mencari kenderaan perniagaan iaitu mitsubishi storm pada harga yang murah skang yang ada pun mahal lagi la

0 comments: