BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 16, 2009

KUDRAT JOHAN ALEE

Hari nie aku bangun awal jam 6 pagi.Lepas subuh aku siap-siap ke stor untuk menyediakan barang-barang yang akan di gunakan kat sekolah semabok .Jamuan kat sekolah semabok start jam 10 pagi, Aku dengan budak aku pergi setting awal supaya senang.Lepas semua settle aku pergi kutip balik barang-barang tadi dan ambil duit sekali.Settle kerja aku untuk pagi .Pada sebelah petang plak aku buat air untuk jamuan MBMB bemula jam 2.30 petang hingga jam 5.Settle semuanye aku pick-up barang dan ambil duit skali .Malam aku dan isteri keluar makan dan bank-in duit yang customer bayar pagi tadi ,Alhamdulillah murah rezeki aku minggu nie .syukur pada tuhan.Segala penat lelah aku nampak juga hasilnye semakin bertambah.Semoga allah swt memberkati usaha hamba yang sentiasa bersyukur padanye AMIN.

0 comments: