BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 13, 2009

PROJEK BARU

Hari nie waktu aku duduk lepak ,ada panggilan dari sekolah kebangsaan pendidkan khas semabok untuk order jamuan makan hari jumaat .Aku cakap dgn cikgu yang berkenaan akan datang petang untuk berbincang menu.Pada waktu yang sama MBMB juga ada order jugak pada hari selasa nie untuk jamuan anggota JPM .rezeki aku murah hari kerana ada 2 order hari nie syukur alhamdulilah.petang tadi aku jumpa bapa mentua aku untuk tanya pendapat aku ingat nak keluar mitsubisi storm supaya senang nak angkat barang2.Bapa aku cakap sabar jangan gopoh-gopoh dalam hal nie berniaga nie macam memancing kadang-kadang dapat ikan kadang-kadang takde langsung.Aku sentiasa akan mendapat khimat nasihat dari bapa mentua yang sentiasa menjadi tempat aku mendapat idea dan nasihat.

0 comments: